Luna Plină în Rac – 25 decembrie 2015

Nu vin dintr-o familie tradiţională în care sărbătorile să se fi celebrat cu sfinţenie. Nu ne îmbrăţişam, nu ne pupam de Crăciun şi îmi aduc aminte foarte puţine zile de Crăciun din copilăria mea. Nu primeam musafiri şi nici nu ştiu să fi mers la rude în zilele de Sărbătoare. Cadourile erau rare, bucuria cu porţia.

Adult fiind, mi-am propus să fie altfel de Sărbători, să fie frumos, să fie căldură, să fie perfect. Am avut în minte acel Crăciun perfect pe care, trebuie să vă mărturisesc, încă nu l-am trăit. Mi-am creat în copilărie un ideal ce probabil nu este realizabil. De atunci, am avut sărbători frumoase în fiecare an dar parcă tot n-am ajuns la acel Crăciun de poveste. Şi poate că imaginea despre acel Crăciun perfect a fost doar unul din felurile în care am supravieţuit copilăriei.

Luna Plină în Rac - 25 decembrie 2015

Sărbătorile sunt pocale de dragoste ori de amar. După caz. Iar dragostea primită şi dragostea dăruită pun cărămizi la temelia noastră afectivă. Despre asta este vorba mâine de Luna Plină din Rac: nu poţi înfrunta curajos viaţa, nu poţi creşte om mare fără un edificiu afectiv. Chiar dacă este mic, chiar dacă nu-i perfect, chiar dacă întotdeauna este loc pentru mai mult, pentru mai bine.

Intens ar putea fi simţită Luna Plină din Rac de mâine, ce vine şi cu o mulţime de daruri, că doar se întâmplă de Crăciun. Am scris pe larg despre Luna Plină în articolul de săptămâna aceasta aici. Şanse pentru împăcări, reuniuni de familie, regăsirea intimităţii, consolidarea siguranţei emoţionale, iată doar câteva din oportunităţile Lunii Pline de mâine. Mâine noapte Uranus staţionează direct iar combinaţia Lună Plină/Uranus poate da naştere unei stări inexplicabile de nervozitate chiar nelinişte, ce poate la rându-i provoca insomnii. Poate sunteţi pe ultima sută de metri cu pregătirile pentru masa de Crăciun, poate aveţi emoţii ori unele aşteptări: sărbătorile trec atât de repede încât e păcat să nu vă bucuraţi de fiecare clipă.

Şi pentru e Lună Plină şi Uranus revine în mers direct e timp bun pentru ceva nou. Vă puteţi gândi că pe lângă toate tradiţiile cu care sunteţi învăţaţi de Crăciun, să adăugaţi din acest an un nou obicei, ceva care vă face plăcere şi pe care îl veţi repeta cu bucurie la sărbătorile viitoare. Eu mi-am făcut obicei să am pe masa de Crăciun un buchet de flori proaspete. Şi poate o să râdeti, aşternuturi noi în seara de Ajun. Lucruri mărunte dar pe care le aştept cu drag de Crăciun.

Între 26 decembrie şi 4 ianuarie toate planetele vor fi în mers direct, o şansă bună pentru iluminare spirituală, spun unii învăţaţi. Greu de ştiu dacă e aşa dar n-ar fi rău să fiţi atenţi la aceste zile, poate să vă notaţi câteva gânduri, să daţi o mai mare importanţă intuiţiei şi nevoilor voastre sufleteşti.

Crăciun fericit, dragii mei! Vă doresc Sărbători frumoase! S-aveţi sănătate şi bucurie!
Să ne auzim cu bine în noul an!

*** Fiecare om îşi alcătuieşte de-a lungul vieţii un edificiu afectiv. Măsura în care el este e dată de consistenţa acestui edificiu, de mîna aceea de oameni — ei nu pot fi mulţi — pe care i-a preluat în el şi pe care i-a iubit fără rest, fără umbră (…) Aceşti oameni puţini, care ne fac pe fiecare în parte să nu regretăm că sîntem, reprezintă, chit că o ştim sau nu, stratul de protecţie care ne ajută să trecem prin viaţă. Gabriel Liiceanu, Declaraţie de iubire.

 

One thought on “Luna Plină în Rac – 25 decembrie 2015

Leave a replay

